El Juego "pet society" en facebook : inteligencia, colaboración colectiva, diseño y usuario. Un enfoque social desde el análisis de la producción

Author

Díaz Álvarez, Lluïsa

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Other authors

Fernández Peña, Emilio,

Publication date

2014

Abstract

"Pet Society" es un "juego social" desarrollado en la red social: Facebook. Creado por Playfish en 2008 (empresa caracterizada por su innovación y creatividad), en 2009 Playfish es adquirida por Electronic Arts. Tiene el honor de ser el primer juego en alcanzar el 1 millón de fans en Facebook. Esta tesina se centra en diversos factores de la producción: diseño, interacción y usuario; para poder entender este éxito entre los jugadores desde un enfoque social. Centrándose en cómo se presentan los contenidos por parte de la empresa y cómo los usuarios se apropian de estos contenidos, creando los suyos propios.


"Pet Society" es un "joc social" desenvolupat a la xarxa social: Facebook. Creat per Playfish al 2008 (empresa caracteritzada per la seva innovació i creativitat), al 2009 Playfish és adquirida per Electronic Arts. Te l'honor de ser el primer joc en arribar a 1 milió de fans a Facebook. Aquesta Tesina està centrada en diversos factors de la producció: disseny, interacció i usuari; per poder entendre aquest èxit entre els jugadors des de un enfocament social. Es centra en com es presenten els continguts per part de l'empresa i com els usuaris s'apropien d'aquests continguts, creant els seus propis.

Document Type

Treball de fi de postgrau

Language

Spanish

Subjects and keywords

Facebook (Firma)

Publisher

 

Related items

Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat. Màster en Investigació en Continguts a l'Era Digital ;

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

This item appears in the following Collection(s)