En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula

dc.contributor
Femenia Pedrós, Pilar,
dc.contributor.author
González Rof, Maria Teresa
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
dc.date.issued
2019
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/209935
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:209935
dc.description.abstract
El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.publisher
dc.relation
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria ;
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/
dc.subject
Educació secundària obligatòria
dc.subject
Redacció (Literatura)
dc.subject
Ensenyament-- Treball en equip
dc.subject
Treball de grup en educació
dc.subject
Psicologia de l'aprenentatge
dc.subject
Llegendes
dc.subject
Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria
dc.subject
Cooperativisme a l'aula
dc.subject
Comunicació escrita
dc.subject
Psicologia
dc.title
En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula
dc.type
Treball de fi de postgrau


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)