Aquest treball d'investigació-acció sorgeix a partir d'una seqüència didàctica basada en una tasca de reescriptura de textos que van dur a terme els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut Llobregat de Sallent. A partir de l'anàlisi de les plantilles d'autoavaluació i de coavaluació; de les transcripcions de diferents grups de discussió que es van organitzar amb professors i alumnes del centre; i de diverses enquestes, intenta fer aflorar les creences, les teories implícites, que els aprenents i els docents tenen al voltant de la creativitat literària (o de l'escriptura creativa). El treball també analitza les transcripcions de tres entrevistes fetes a professionals externs al món de l'educació que afirmen que la creativitat ha estat una de les claus del seu èxit laboral.
Catalan
Escriptura creativa; Creació literària, artística, etc; Pensament creatiu; Creativitat -- Aspectes socials; Imaginació; Imaginari; Ideologia i literatura; Redacció (Literatura); Anàlisi del discurs literari; Literatura--Estètica; Creativitat (Educació); Autoconcepte; Metacognició; Contes populars; Comunicació escrita; Creativitat en els joves; Adolescents i identitat; Mestres i alumnes -- Educació secundària obligatòria; Psicologia
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria ;
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/