dc.contributor
Domènech Casal, Jordi,
dc.contributor.author
Porcuna Pocurull, Helena
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/211100
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:211100
dc.description.abstract
El present treball analitza les progressions d'aprenentatge de l'alumnat durant la realització d'una unitat didàctica sobre el model del so. Les dades es van recollir en un institut públic al Vallès Oriental. Les activitats de recollida de dades van ser dissenyades per tal de que els alumnes descrivissin els conceptes sobre naturalesa, transmissió i interacció del so amb l'entorn a partir d'una pregunta. Les representacions extretes van permetre tractar les idees prèvies de l'alumnat, les progressió d'aprenentatge i les trajectòries. Els resultats obtinguts durant l'estudi permet confirmar la presència d'algunes de les concepcions prèvies descrites a la bibliografia, així com observar una progressió en les idees clau sobre del model.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria ;
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/
dc.subject
Educació -- Experiències
dc.subject
Classe (Ensenyament) -- Conducció
dc.subject
Educació secundària obligatòria
dc.subject
Pràctiques pedagògiques
dc.subject
Psicologia de l'aprenentatge
dc.subject
Aprenentatge actiu
dc.subject
Avaluació educativa -- Catalunya
dc.subject
So -- Transmissió -- Ensenyament
dc.subject
Tecnologia -- Educació secundària obligatòria -- Currículums
dc.subject
Mecànica. Vibracions. Acústica
dc.title
Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat
dc.type
Treball de fi de postgrau