Author

Gil Montejano, Sergi

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Other authors

Estapé-Dubreuil, Glòria,

Publication date

2019-07-15

Abstract

Aquest treball, fa un breu anàlisi històric del món del lleure educatiu per convertir una entitat de formació de monitores i directores de temps de lleure en una cooperativa de treball associat. Aquest treball fa un breu anàlisi històric del món del lleure educatiu per convertir una entitat de formació de monitores i directores de temps de lleure en una cooperativa de treball associat.


Este trabajo, hace un breve análisis histórico del mundo del ocio educativo para convertir una entidad de formación de monitoras y directoras de tiempo libre en una cooperativa de trabajo asociado. Este trabajo hace un breve análisis histórico del mundo del ocio educativo para convertir una entidad de formación de monitoras y directoras de tiempo libre en una cooperativa de trabajo asociado.


This work does a brief historic analysis in the world of the educational leisure to convert an entity of formation of prefects and directors of time of leisure at a cooperative of work associated. This work does a brief historic analysis in the world of the educational leisure to convert an entity of formation of prefects and directors of time of leisure at a cooperative of work associated.

Document Type

Treball de fi de postgrau
TEXT

Language

Catalan

Subjects and keywords

Educació en el lleure; Transformació social; Lleure educatiu; Tiempo libre; Ocio educativo; Educación transformadora; Educational leisure; Time of leisure; Social transformation

Publisher

 

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

This item appears in the following Collection(s)