De la estrategia del marketing a la estrategia de comunicación de la agencia publicitaria

Autor/a

Quintana Daza, Miguel A.

Data de publicació

1993

Resum

Los objetivos de esta ponencia son fundamentalmente dos. En pri mer lugar realizar, un recorrido por las diversos planes que la empresa debe diseñar, según mi opinión, si desea que su campaña de publicidad sea eficaz; y en segundo, lograr intentar ver cómo se aplicarían estas ideas a los planes de las agencias de publicidad de servicios plenos.


The objectives of this paper are basically two. In the first place, make a tour of the various plans that the company must design, in my opinion, if you want your advertising campaign to be effective; and second, to try to see how these ideas would be applied to the plans of publicity agencies for full services.

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Estrategia; Marketing; Strategy

Publicat per

 

Documents relacionats

;

Questiones publicitarias ; Núm. 1 (1993), p. 55-68

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)