Autor/a

Girondo Pérez, Luisa

Salvat Altés, Agustí

Gavaldà i Torrents, Antoni

Santisteban, Antoni

Fecha de publicación

2001

Resumen

'Les investigacions sobre l'ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l'adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s'estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges'. Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d'investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir 'bons mestres', com a eixos a destacar.

Tipo de documento

Article

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Didàctica de la matemàtica; Didàcica de les ciències socials; Didàctica de les experimentals; Didàctica de la plàstica

Publicado por

 

Documentos relacionados

Comunicació educativa ; Núm. 14 (2001), p. 4-9

Derechos

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)