Questiones Publicitarias : ampliando el espacio de investigación de la publicidad. El Symposium grafica y el ecosistema de la gráfica

Autor/a

Rom Rodríguez, Josep A.

Data de publicació

2020

Resum

La revista nació en papel y ahora es digital, la revista nació en un entorno de no más de una docena de universidades con estudios de publicidad y relaciones públicas en España, pero ahora hay más de cuarenta titulaciones, la revista nació para facilitar la publicación de una investigación que se planteaba preguntas genéricas sobre la naturaleza de la actividad publicitaria y ahora los investigadores nos centramos en detalles concretos de la comunicación comercial.


The journal was born on paper and is now digital, the journal was born in an environment of no more than a dozen universities with advertising and public relations studies in Spain, but now there are more than forty degrees, the journal was born to facilitate the publication of an investigation that raised generic questions about the nature of the advertising activity and now the researchers focus on specific details of commercial communication.

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Publicidad; Questiones publicitarias; Symposium grafica; Advertising; Advertising questions; Grafica symposium

Publicat per

 

Documents relacionats

;

Questiones publicitarias ; Vol. 3 Núm. 25 (2020), p. 5-8

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)