El departament de Ciències de la Computació imparteix des de fa força anys l'assignatura d'enginyeria del software a les titulacions superior i tècnica d'enginyeria informàtica. Fins el curs passat, la metodologia docent era la "tradicional": classes magistrals de teoria, classes de problemes i pràctiques de laboratori, amb una avaluació en que un examen escrit té el major pes. El nostre convenciment que l'estudiant aprenia molt menys del que era possible i necessari, més les idees aportades per un dels cursos de formació del IDES, ens ha portat a experimentar durant el curs 2005-06 una adaptació de l'enfocament d'aprenentatge basat en resolució de problemes. En aquesta comunicació exposem breument els continguts de la assignatura, els motius d'aquest canvi, el nou mètode docent emprat i la valoració (globalment molt positiva) que en fem tant els professors de la assignatura com els estudiants.
Catalán
Aprenentatge basat en problemes i projectes; Enginyeria del software
Jornada de Campus d'Innovació Docent ; 3a : 2006
open access
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Ponències i comunicacions [1138]