Coordinació docent per al desenvolupament de la competència documental dels traductors

Author

Cid-Leal, Pilar

Presas, Marisa

Publication date

2008

Abstract

Els models de la competència traductora contemplen la competència informacional com un dels seus omponents al costat de la competència bilingüe i els coneixements de la matèria del text, per exemple. Actualment, però, l'adquisició d'aquestes competències es fa en gran part per separat en assignatures diferents. Les autores estem treballant en un projecte d'integració de competències de Traducció general de l'alemany i de Documentació. A la nostra comunicació exposarem aquest projecte: les competències integrades, les bases metodològiques per al seu ensenyament-aprenentatge i algunes activitats d'aprenentatge i d'avaluació.


Models of translator competence consider informational competence to be one of the core components in addition to bilingual competence and matter knowledge. At present, however, the acquisition of these competences has been separated to a large extent in different subjects. We are working on a project that integrates the competences of Translation from German and Documentation. In our communication we will present this project: the integrated competences, the methodological bases for their acquisition and some learning and evaluation activities.

Document Type

Comunicació de congrés

Language

Catalan

Subjects and keywords

Traducció; Documentació; Formació per competències; Translation; Information Science; Competence-based Training

Publisher

 

Related items

Jornades d'Innovació Docent de la UAB ; 5es : 2008

Rights

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

This item appears in the following Collection(s)