Coordinació docent per al desenvolupament de la competència documental dels traductors

Autor/a

Cid-Leal, Pilar

Presas, Marisa

Data de publicació

2008

Resum

Els models de la competència traductora contemplen la competència informacional com un dels seus omponents al costat de la competència bilingüe i els coneixements de la matèria del text, per exemple. Actualment, però, l'adquisició d'aquestes competències es fa en gran part per separat en assignatures diferents. Les autores estem treballant en un projecte d'integració de competències de Traducció general de l'alemany i de Documentació. A la nostra comunicació exposarem aquest projecte: les competències integrades, les bases metodològiques per al seu ensenyament-aprenentatge i algunes activitats d'aprenentatge i d'avaluació.


Models of translator competence consider informational competence to be one of the core components in addition to bilingual competence and matter knowledge. At present, however, the acquisition of these competences has been separated to a large extent in different subjects. We are working on a project that integrates the competences of Translation from German and Documentation. In our communication we will present this project: the integrated competences, the methodological bases for their acquisition and some learning and evaluation activities.

Tipus de document

Comunicació de congrés

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Traducció; Documentació; Formació per competències; Translation; Information Science; Competence-based Training

Publicat per

 

Documents relacionats

Jornades d'Innovació Docent de la UAB ; 5es : 2008

Drets

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)