Nom del congrès per 2015: Los retos de mejorar la evaluación / The Challenges of Improving Assessment
L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s'havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. Tot i que la majoria de recerques parteixen de que el treball perjudica els resultats acadèmics, les troballes no són concloents i, sovint, contradictòries (Hovdhaugen, 2013). Aquesta comunicació explora els canvis en la participació i dedicació dels titulats catalans en els darrers 6 anys i l'impacte d'aquests canvis en el rendiment acadèmic.
Catalan
Estudiants universitaris Avaluació; Compaginació estudis y treball; Rendiment; Universitaris
Congreso Internacional UNIVEST ; 5è : 2015
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
Ponències i comunicacions [1138]