L'impacte de la compaginació d'estudis i treball en el rendiment dels titulats universitaris. Una anàlisi de l'evolució en els darrers 6 anys a les universitats catalanes

Autor/a

Figueroa González, Mijail

Sanchez Gelabert, Albert

Elias, Marina

Daza Pérez, Lidia

Fecha de publicación

2015

Resumen

Nom del congrès per 2015: Los retos de mejorar la evaluación / The Challenges of Improving Assessment


L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s'havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. Tot i que la majoria de recerques parteixen de que el treball perjudica els resultats acadèmics, les troballes no són concloents i, sovint, contradictòries (Hovdhaugen, 2013). Aquesta comunicació explora els canvis en la participació i dedicació dels titulats catalans en els darrers 6 anys i l'impacte d'aquests canvis en el rendiment acadèmic.

Tipo de documento

Comunicació de congrés

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Estudiants universitaris Avaluació; Compaginació estudis y treball; Rendiment; Universitaris

Publicado por

 

Documentos relacionados

Congreso Internacional UNIVEST ; 5è : 2015

Derechos

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)