Now showing items 41-60 of 4450
Ortega Martín, Pol (2025)
Este proyecto de fin de carrera explora el desarrollo de una marca de lujo dentro de la industria del ciclismo, centrándose en el estudio de caso de Sislent. La investigación combina los fundamentos teóricos del branding ...
Rubio Delgado, Ruth (2024)
Israel identifies itself as a people that has suffered deeply from violence and persecution throughout its history. Paradoxically, it has been accused of reproducing dynamics of oppression and repression against the ...
Pallarès Margalef, Arnau (2025-06)
This paper analyses the vegueries system in Catalonia as a possible alternative to the current provincial model. Through a multidisciplinary approach that combines historical, legal and political studies, it examines the ...
Anglada Pons, Aina (2025-05)
This research paper shows a comparative analysis of the two archipelagos' electoral systems, the Balearic Islands and the Canary Islands. The aim is to study the similarities and differences in terms of distribution ...
Montaner Domingo, Guillem (2025-05)
Aside from the effective and professional work carried out by the majority of officers, there are always those isolated cases where the police commit abusive practices that harm both citizens' rights and the prestige of ...
Navarro Tovar, Laia (2025)
This paper aims to examine the extent to which the detention of minors is applied in practice as an exceptional measure, as required by national legislation and international human rights standards, or whether, on the ...
Fajeda Fontanillas, Carlota (2025-05)
This research examines whether the imaginaries of the population of Ripoll have changed after the August 17 attacks in Barcelona and Cambrils bearing in mind that the authors of the crimes committed were from the ...
Bolaños i Bascompta, Ainhoa (2025)
Aquest treball presenta el procés de disseny, planificació, execució i anàlisi de la Prote Spring Party, un esdeveniment solidari creat amb l’objectiu de recaptar fons per a la Protectora d’Animals de Mataró i donar ...
Gallego Dorado, Carla (2025)
En aquest treball fi nal de grau, s’investiga i es dona a conèixer una nova eina de màrqueting i publicitat subliminar i indirecta, una eina que no es necessita una gran inversió i que molts professionals utilitzen en el ...
Mendoza Olives, Mireia Jian (2025)
Aquest Treball de Final de Grau analitza la col·laboració entre el FC Barcelona, Spotify i artistes internacionals com Drake, Rosalía, Karol G o Coldplay, a través del llançament de samarretes d’edició limitada que s’han ...
Gonzàlez Blanch, Tània (2025)
Aquest projecte se centra en la creació d’una nova marca de limoncello de proximitat i en el disseny d’un pla de comunicació per donar-la a conèixer. L’objectiu principal és desenvolupar una identitat clara, emocional ...
Garcia Rabi, Rodrigo (2025)
Aquest Treball de Fi de Grau presenta un projecte pràctic centrat en l'aplicació de la fotogrametria a l'àmbit del patrimoni cultural. A través de la digitalització tridimensional de tres peces reals (una escultura exempta, ...
Masanas Casado, Berta (2025)
El màrqueting viral espontani és un fenomen emergent que, malgrat el seu impacte creixent a les xarxes socials, encara ha estat poc abordat des de l’àmbit acadèmic. Aquest estudi analitza el cas viral de lligar al Mercadona, ...
Cussó Izaga, Carla (2025)
Els esdeveniments són una eina clau dins del món de la comunicació i les relacions públiques, ja que permeten generar experiències úniques i memorables per al públic. Actualment, moltes ciutats aposten per l’organització ...
Izquierdo González, Júlia (2025)
En un entorn digital en constant evolució, el branding ha deixat de ser només una qüestió d’identitat visual per esdevenir una eina estratègica de connexió emocional amb el consumidor. Aquest treball analitza com ...
Noguerón Bosch, Natàlia (2025)
La gamificació en el sector del turisme cultural és un recurs que permet transformar la visita en una experiència més immersiva. Es tracta d’una tendència en creixement i amb oportunitats per a les destinacions. Aquesta ...
Mir Mena, Lucía (2025)
Este trabajo de fin de grado tiene como objetivo analizar el uso del product placement en la temporada 6 de la serie Sex and the City, centrándose en su integración en la narrativa audiovisual, su papel en la construcción ...
Bell-lloch Corney, Marta (2025-06-01)
En l’actualitat, la nostra societat està marcada per un creixement i desenvolupament exponencials que sovint ignoren la limitada disponibilitat dels recursos naturals i els efectes devastadors que aquest model pot tenir ...
Avellaneda Belmonte, Lucía (2025)
El següent treball de fi de grau presenta una estratègia de comunicació i direcció d’art per a la promoció turística de Camprodon, sota el títol "On tot comença". El projecte sorgeix d’un fort vincle emocional amb el ...