Sobre el Art Director. Paradigmas creativos: W. Addison, P. Rand y F. Depero

Author

Comadrán de Frutos, Yvonne

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Ugarte Calleja, Seber

Publication date

2010-04-19T14:49:13Z



Abstract

El present projecte descriu els inicis de la comunicació visual i la importància d’aquesta per els comerços que van néixer a rel de la Revolució Industrial. Analitza el moviment modern i l’aparició de la figura del Art Director als Estats Units en una època liderada per l’Avantguardisme i el Futurisme. S’endinsa en els treballs de tres figures importants en el món del disseny gràfic: William Addison, Paul Rand i Fortunato Depero. L’objectiu d’aquest treball es mostrar la influencia d’aquestes figures en la publicitat.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Disseny gràfic; Direcció d'art; Avantguardisme; Futurisme

Pages

124 p.

11990013 bytes

Documents

TFC-COMADRAN-2010(2).pdf

11.43Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)