dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
Comadrán de Frutos, Yvonne |
dc.date.accessioned |
2010-04-19T14:49:13Z |
dc.date.available |
2010-04-19T14:49:13Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2010-04-19T14:49:13Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/48139 |
dc.format.extent |
124 p. |
dc.format.extent |
11990013 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Disseny gràfic |
dc.subject.other |
Direcció d'art |
dc.subject.other |
Avantguardisme |
dc.subject.other |
Futurisme |
dc.title |
Sobre el Art Director. Paradigmas creativos: W. Addison, P. Rand y F. Depero |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
El present projecte descriu els inicis de la comunicació visual i la importància d’aquesta
per els comerços que van néixer a rel de la Revolució Industrial. Analitza el moviment
modern i l’aparició de la figura del Art Director als Estats Units en una època liderada per l’Avantguardisme i el Futurisme. S’endinsa en els treballs de tres figures importants en el món del disseny gràfic: William Addison, Paul Rand i Fortunato Depero. L’objectiu d’aquest treball es mostrar la influencia d’aquestes figures en la publicitat. |