¿Cómo articulamos la evaluación como sistema desde una perspectiva compleja en el marco de la sostenibilidad curricular?
Jimenez-Fontana, R.; García-González, Esther; Azcárate Goded, Pilar
-Sostenibilidad curricular
-Sistema de evaluación
-Teoría fundamentada
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/183611

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

García-González, Esther; Jiménez-Fontana, Rocío; Azcárate Goded, Pilar
Tejedor, Gemma; Segalàs, Jordi; Fernández Morilla, Mónica; Fuertes Camacho, María Teresa; Ruiz-Morales, Jorge; Gutiérrez, Ibón; García-González, Esther; Aramburuzabala, Pilar; Hernández, Àngels
Albareda-Tiana, Silvia; García-González, Esther; Jiménez-Fontana, Rocío; Solís-Espallargas, Carmen
 

Coordination

 

Supporters