Pathways to equitable and sustainable education through the inclusion of Roma students in learning mathematics
Diez-Palomar, Javier; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa; García-Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia
-Sustainability
-Roma children
-Education
-Mathematics teaching and learning
-Transformative learning
-Social change
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/218009

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Diez-Palomar, Javier; Molina Roldán, Silvia
Diez-Palomar, Javier; García Wehrle, Paloma; Molina Roldán, Silvia; Rué Rosell, Lourdes
Álvarez-Cifuentes, Pilar; García-Carrión, Rocío; Puigvert, Lídia; Pulido Rodríguez, Cristina; Schubert, Tinka Tabea