Atenció a la diversitat cultural : formació dels alumnes d'incorporació tardana

Autor/a

Carmona Carrasco, Eva

Otros/as autores/as

Universitat Oberta de Catalunya

Arbós Bertrán, Albert

Fecha de publicación

2010-02-16T11:53:44Z

2010-02-16T11:53:44Z

2002-06

2010-02-16



Resumen

Una proposta que s'emmarca dins l'àmbit de l'ensenyament secundari i, en concret, en el col·lectiu d'alumnes d'incorporació tardana d'un centre amb la finalitat de conèixer i valorar l'atenció i les respostes educatives que reben aquests alumnes.


Una propuesta que se enmarca dentro del ámbito de la educación secundaria y, en concreto, en el colectivo de alumnos de incorporación tardía de un centro con la finalidad de conocer y valorar la atención y las respuestas educativas que reciben dichos alumnos.


A proposal framed within the area of secondary education and, specifically, in the collective of students recently incorporated in a school. It aims at finding out and assessing the attention and educational responses received by these students.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Psychopedagogy; Psicopedagogia; Diversitat cultural; Psicopedagogía; Diversidad cultural

Publicado por

Universitat Oberta de Catalunya

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)