La implementació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació a l'escola : integració curricular a l'etapa d'Educació Secundària Obligatòria

Autor/a

Puyané Pérez, Carme

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Arbós Bertrán, Albert

Data de publicació

2010-02-16T11:54:05Z

2010-02-16T11:54:05Z

2001-01

2010-02-16



Resum

Centrarem l'estudi en la implementació de l'ús d'Internet a les àrees curriculars, ja que es detecta la necessitat d'alguns professors de tenir recursos per a poder treballar-hi des de la seva àrea. Aquesta necessitat, sorgida des del professorat, pot afavorir una més gran implicació i, per tant, iniciar un procés de canvi.


Centraremos el estudio en la implementación del uso de Internet en las áreas curriculares, ya que se detecta la necesidad de algunos profesores de tener recursos para poder trabajar desde su área. Esta necesidad, surgida desde el profesorado, puede favorecer una mayor implicación y, por lo tanto, iniciar un proceso de cambio.


We will focus the study on the implementation of the use of the Internet in the curricular areas, as the need has been detected by some teachers for resources that can be worked on from their area. This need, put forward by faculty, can be conducive to greater implication and, consequently, start a process of change.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Information Technology; Curricula (Education); Internet; Tecnologia de la informació; Currículums (Ensenyament); Internet; Tecnología de la información; Currículos (Educación); Internet

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)