Title:
|
Un estudi preliminar sobre la presa d’apunts dels estudiants universitaris
|
Author:
|
Monereo i Font, Carles; Barberà Gregori, Elena; Castelló, Montserrat; Gómez Alemany, Isabel; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Valls Giménez, Enric
|
Abstract:
|
En aquest treball es presenten els resultats d’un estudi iniciat per esbrinar comprenen apunts els estudiants de primer curs universitari en una situació declasse habitual i per analitzar com incideixen les condicions d’una determinadasituació educativa en les decisions respecte a què cal anotar i com cal fer-ho.L’estudi suposa l’inici d’una línia de recerca que té per objectiu investigaren quines condicions la presa d’apunts esdevé una estratègia d’aprenentatge |
Abstract:
|
This work presents the results of a study set up in order to find out how students, in their first year at university, take notes in a normal class situation and to analyze how the conditions of a determined educational situation have a bearing on the decisions in respect of what to note and how to do so. The study supposes the beginning of a line of research which has as its objective to investigate under what conditions the taking of notes become a strategy of learning |
Subject(s):
|
-Ensenyament universitari -Education, Higher -Estudiants universitaris -College students -Educació -- Investigació -Education -- Research -Anotacions -Note-taking |
Rights:
|
Tots els drets reservats |
Document type:
|
Article |
Published by:
|
Graó
|
Share:
|
|