Actitudes punitivas : diferentes preguntas, diferentes respuestas 

    Martí Barrachina, Marta

    Treball de Fi de Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció. Curs 2012-2013

    Transnational study of roles/functions and associated ICT competencies for Higher Education teachers 

    Guasch Pascual, Teresa; Espasa Roca, Anna; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene

    Aquest estudi forma part del projecte eLene-TLC1 Virtual Campus (2007-2008) recolzat pel programa eLearning de la Comissió Europea. L'objectiu d'aquest projecte és que els professors i els estudiants facin el millor ús ...

    La identidad del profesor como docente virtual : Roles, enfoques y sentimientos. El caso de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) 

    Badia Garganté, Toni; Meneses, Julio; García Tamarit, Consuelo

    La finalitat d'aquesta recerca ha estat proporcionar una visió integradora d'alguns components constitutius de la identitat del professor com a docent en aules virtuals universitàries, en una universitat amb una docència ...

    ¿Tiene sentido una intervención rehabilitadora con internos no motivados al cambio? 

    Delgado Durán, Marc

    Treball de Fi de Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció. Curs 2012-2013/n Tutor: Antoni Forcadell Berenguer

    A Formal Framework for Specifying, Reusing and Implementing Educational Settings. Third level 

    Rius Gavidia, Àngels

    Aquest fitxer conté la ontologia que descriu un metamodel de l'especificació Open Service Interface Design v.2.0 proposada per OKI. Ha estat creada en OWL i estesa amb un conjunt de regles SWRL. S'adjunta també el conjunt ...

    Transformation rules form OntoProcED to OntoOKI 

    Rius Gavidia, Àngels

    This file contains the transformtion rules in SWRL to translate formal specifications of two lower ontology levels (patterns and organization) to the upper level (implementation according to the OKI specification).

    Percepción ciudadana: inmigración y Centros de Internamiento para Extranjeros 

    Hambrona García, Julia

    Treball de Fi de Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció. Curs 2012-2013

    Projecte eKnowledge : Desenvolupament i pilotatge d'una eina de fòrum per a donar suport a la construcció col·laborativa de coneixement en el Campus Virtual de la UOC 

    García González, Iolanda; Durall Gazulla, Eva

    Informe final del projecte eKnowledge, una eina de fòrums en línia que ofereix a consultors i estudiants la possibilitat de crear espais de comunicació i de col·laboració asíncrona que responguin a diferents finalitats i ...

    Impacto de la interactividad de un entorno virtual, en el fomento del aprendizaje colaborativo en la Universidad Santiago de Cali 

    Duque Ramirez, Martha Lucia

    En este estudio se analiza el impacto de la interactividad de un entorno virtual, el fomento del aprendizaje colaborativo de un grupo conformado por diez y seis (N=16) estudiantes del segundo semestre del programa de ...

    A classification of tools for learning logic 

    Huertas Sánchez, María Antonia

    A table showing a comparison and classification of tools (intelligent tutoring systems) for e-learning of Logic at a college level.

    El Open Social Learning y su potencial de transformación de los contextos de educación superior en España 

    García González, Iolanda

    Documento de reflexión basado en el Panel de Expertos sobre Open Social Learning en España: diagnóstico yperspectivas, de la Cátedra UNESCO de e-learning, 30 de junio 2009.

    Estudi sobre els usos docents del portafolis i eines visuals a la UOC: informe de resultats 

    Mas García, Xavier; Palou Vives, María Isabel

    L'ús de portafolis electrònics i altres eines destinades a mostrar i compartir produccions fetes pels estudiants, o seleccionades per altres agents del procés formatiu, és un dels reptes històricament més recurrents en ...

    Innovative models for collaboration and student mobility in Europe 

    Ubachs, George; Souto, Esther; Anguera Iglesias, Carme; Vanelven, Katrien; Koch, Susanne; Bottin-Rousseau, Sabine; Lerkkanen, Jukka; Thaler, Ingrid; Sussenbach, Marinke; Guth, Sarah; Moser Mercer, Barbara

    This report is based on new developments in higher education and international collaboration as collected by EADTU's Task Force and Peer Learning Activity on Virtual Mobility. The result is a report on three types of ...

    Determinants sociodemogràfics i penals de la inserció laboral : estudi de la borsa de treball del CIRE 

    Esplugas Segú, Xènia

    Treball de Fi de Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció. Curs 2014-2015

    Preface 

    Steels, Luc

    This book is the third in a sequence of books reflecting on the future of learning, and more specifically, how computers can give support to long-distance education. [1], [2]. This challenge has recently become the focal ...

    La literatura jurídica, un mirall entelat de les guerres, les revoltes i les paus en la Catalunya dels anys 1640-1700 

    Capdeferro i Pla, Josep

    Aquest text s’emmarca en dos projectes de recerca: a) SEJ2006-15051-C03-01 “El derecho histórico en los pueblos de España: ámbitos público y privado (siglos XII-XXI)”, dirigit per Tomàs de Montagut, catedràtic d’Història ...

    La introducción del inglés en la docencia y su influencia en los contenidos de las asignaturas de Derecho Financiero y Tributario 

    Vega García, Alberto

    A pesar de que numerosos juristas (jueces, notarios, registradores de la propiedad...) puedan desarrollar/nsu carrera profesional sin necesitar conocer lenguas extranjeras, el dominio del inglés es una competencia/nimprescindible ...

    Relatório Horizon : edição Ibero-americana 2010 

    García González, Iolanda; Peña López, Ismael; Johnson, Larry; Smith, Rachel; Levine, Alan; Haywood, Keene

    La sèrie d'informes Horizon és el resultat més tangible del Projecte Horizon del New Media Consortium, un esforç de recerca qualitativa iniciat el 2002, que identifica i descriu les tecnologies emergents amb més potencial ...

    Proyecto eKnowledge: Desarrollo y pilotaje de una herramienta de foro para apoyar la construcción colaborativa de conocimiento en el Campus Virtual de la UOC 

    García González, Iolanda; Durall Gazulla, Eva

    Informe final del proyecto eKnowledge, una herramienta de foros en línea que ofrece a consultores y estudiantes la posbilidad de crear espacios de comunicación y colaboración asíncrona que respondan a diferentes finalidades ...

    Estudi sobre assetjament sexual a la Universitat Pompeu Fabra 

    Hill Rafecas, Josep

    Treball de Fi de Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció. Curs 2012-2013