Saber escoltar el nou comprador

Autor/a

Aymerich Martinez, Jordi

Fecha de publicación

2017-04-18T13:01:24Z

2017-04-18T13:01:24Z

2016-09-27

2017-04-18T13:01:24Z

Resumen

La societat de la informació ha canviat la nostra manera de viure i, per tant, també de consumir. Apareix un nou consumidor que trenca amb les regles establertes. Les marques han de saber preguntar, però sobretot escoltar i tenir capacitat de reacció, per oferir allò que demana aquest consumidor.

Tipo de documento

Contribución a prensa
Versión publicada

Lengua

Castellano

Materias y palabras clave

Màrqueting; Societat de la informació; Construcció de marca (Màrqueting); Conducta dels consumidors; Marketing; Information society; Branding (Marketing); Consumer behavior

Publicado por

Ediciones Primera Plana

Documentos relacionados

Reproducció del document publicat a: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/mes-valor/saber-escoltar-nou-comprador-5415662

El Periódico de Catalunya, 2016, vol. Suplement +Valo, p. 3-3

Derechos

(c) Ediciones Primera Plana, 2016

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)