Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/9237

L'ensenyament del concepte piagetià de conservació: una experiència docent
Sidera Caballero, Francesc
21-07-2014
-Psicologia pedagògica
-Educational psychology
-Infants -- Psicologia
-Child psychology
Tots els drets reservats
Article
Article - Versió publicada
Universitat de Girona. Departament de Psicologia
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Sidera Caballero, Francesc; Serrat Sellabona, Elisabet; Serrano Ortiz, Jèssica; Rostán Sánchez, Carles; Caño, Agnès; Amadó Codony, Anna
Sidera Caballero, Francesc; Amadó Codony, Anna
Serrat Sellabona, Elisabet; Rostán Sánchez, Carles; Vallès Majoral, Eduard; Esteban Guitart, Moisès; Sidera Caballero, Francesc; Serrano Ortiz, Jèssica
Esteban Guitart, Moisès; Sidera Caballero, Francesc; Doyla, Galina; Veraksa, Nicolai
Amadó Codony, Anna; Serrano Ortiz, Jèssica; Sidera Caballero, Francesc; Feijóo, Sara