Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10230/35934

HbbTV y publicidad interactiva aplicada: el caso alemán;
HbbTV and applied interactive advertising: the German case
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep
-HbbTV
-Televisión interactiva
-Publicidad interactiva
-Comunicación
-Marketing
-Periodismo
-Interactive television
-Interactive advertising
-Communication
-Journalism
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Article
Article - Versió publicada
Asociación adComunica
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep A.
Botey López, Jordi; Curto Gordo, Víctor; Morales Amorós, David
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.; Vila, Fátima