Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/92845

Factores que influyen en la percepción de los profesores de los beneficios instruccionales de los medios educativos digitales;
Factors affecting school teachers' perceptions of the instructional benefits of educational digital media
Badia Garganté, Toni; Meneses, Julio; Fàbregues Feijóo, Sergi; Sigalés Conde, Carles
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
-medios educativos digitales
-aprendizaje asistido por ordenador
-competencias del profesor
-creencias del profesor
-escuelas
-mitjans educatius digitals
-aprenentatge assistit per ordinador
-competències del professor
-creences del professor
-escoles
-educational digital media
-computer assisted learning
-teacher competences
-teacher's beliefs
-schools
-Web-based instruction
-Ensenyament virtual
-Enseñanza virtual
CC BY-NC
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
Article
Article - Versió publicada
RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Badia Garganté, Toni; Meneses, Julio; Sigalés Conde, Carles; Fàbregues Feijóo, Sergi
Mominó de la Iglesia, Josep Maria; Badia Garganté, Toni; Meneses, Julio; Sigalés Conde, Carles
Mominó de la Iglesia, Josep Maria; Badia Garganté, Toni; Meneses, Julio; Sigalés Conde, Carles
Ion, Georgeta; Meneses, Julio; Sigalés Conde, Carles; Mominó de la Iglesia, Josep Maria; Fàbregues Feijóo, Sergi