Título:
|
Aprendre junts, créixer en família (5): Connectem amb l'escola
|
Autor/a:
|
Amorós, Pere; Fuentes-Peláez, Núria; Mateos Inchaurrondo, Ainoa; Pastor Vicente, Crescencia; Rodrigo, María José; Byrne, Sonia; Balsells, M. Àngels; Martín, Juan Carlos; Guerra, Mónica; Itxart, Imma
|
Notas:
|
Podeu consultar la versió en castellà a: http://hdl.handle.net/2445/130663
Les famílies juguen un paper positiu en l’educació
escolar dels seus fills quan comprenen la importància
que té aquesta activitat per al seu desenvolupament present
i futur, i s’impliquen en aquest procés motivant-los,
generant a casa un ambient adequat per fomentar els
hàbits d’estudi i mantenint una relació de col·laboració
amb els docents, així com participant en activitats de
l‘escola. Tot el que precedeix es tradueix en dues tasques
clau: acompanyament i suport des de la família en
tot allò que tingui relació amb l’educació escolar dels
fills. No ens referim literalment a fer les tasques escolars,
sinó a mantenir una actitud d’interès i compromís
envers l’educació dels menors, a incorporar l’educació
escolar com un valor de la vida familiar i, amb els mitjans
de què es disposen, a fomentar els hàbits de lectura
i establir a la llar les condicions per establir rutines
que afavoreixin el seguiment de les activitats escolars. En
aquest sentit, cobren una especial rellevància les tecnologies
de la informació i la comunicació (TIC), i la regulació
del seu ús perquè nens i pares puguin gaudir dels
seus beneficis i ser aliats en l’educació escolar i social. |
Materia(s):
|
-Pares i fills -Educació familiar -Infants -Parent and child -Domestic education -Children |
Derechos:
|
(c) Obra Social ”la Caixa”, 2016
|
Tipo de documento:
|
Libro Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Caixa de Barcelona. Obra Social
|
Compartir:
|
|