To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/130647
dc.contributor.author | Amorós, Pere |
---|---|
dc.contributor.author | Fuentes-Peláez, Núria |
dc.contributor.author | Mateos Inchaurrondo, Ainoa |
dc.contributor.author | Pastor Vicente, Crescencia |
dc.contributor.author | Rodrigo, María José |
dc.contributor.author | Byrne, Sonia |
dc.contributor.author | Balsells, M. Àngels |
dc.contributor.author | Martín, Juan Carlos |
dc.contributor.author | Guerra, Mónica |
dc.contributor.author | Itxart, Imma |
dc.date | 2019-03-20T13:00:13Z |
dc.date | 2019-03-20T13:00:13Z |
dc.date | 2016 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/2445/130647 |
dc.identifier | B 13385-2016 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/130647 |
dc.description | Podeu consultar la versió en castellà a: http://hdl.handle.net/2445/130663 |
dc.description | Les famílies juguen un paper positiu en l’educació escolar dels seus fills quan comprenen la importància que té aquesta activitat per al seu desenvolupament present i futur, i s’impliquen en aquest procés motivant-los, generant a casa un ambient adequat per fomentar els hàbits d’estudi i mantenint una relació de col·laboració amb els docents, així com participant en activitats de l‘escola. Tot el que precedeix es tradueix en dues tasques clau: acompanyament i suport des de la família en tot allò que tingui relació amb l’educació escolar dels fills. No ens referim literalment a fer les tasques escolars, sinó a mantenir una actitud d’interès i compromís envers l’educació dels menors, a incorporar l’educació escolar com un valor de la vida familiar i, amb els mitjans de què es disposen, a fomentar els hàbits de lectura i establir a la llar les condicions per establir rutines que afavoreixin el seguiment de les activitats escolars. En aquest sentit, cobren una especial rellevància les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), i la regulació del seu ús perquè nens i pares puguin gaudir dels seus beneficis i ser aliats en l’educació escolar i social. |
dc.format | 88 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.publisher | Caixa de Barcelona. Obra Social |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: https://obrasociallacaixa.org/ca/pobreza-accion-social/pobreza/pobreza-infantil/publicaciones |
dc.relation | CaixaProinfància |
dc.rights | (c) Obra Social ”la Caixa”, 2016 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Pares i fills |
dc.subject | Educació familiar |
dc.subject | Infants |
dc.subject | Parent and child |
dc.subject | Domestic education |
dc.subject | Children |
dc.title | Aprendre junts, créixer en família (5): Connectem amb l'escola |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |