To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/164499

Cohesió social i emocions en la formació del professorat d’educació física
Lleixà Arribas, Teresa; Pérez Escoda, Núria; Buscà Donet, Francesc
Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497 L’educació física, en les pròximes dècades, haurà de prioritzar la pràctica de l’activitat motriu al llarg de tota la vida, valorant el seu paper en la salut i en la convivència ciutadana. Partint d’aquest repte, el present article estableix tres perspectives que han d’orientar la investigació relativa a la formació del professorat d’educació física: a) una formació competencial que la connecti amb la realitat pràctica; b) el desenvolupament de competències socials i cíviques dirigides a la responsabilitat individual i social; c) una formació en educació emocional que permeti atendre necessitats personals i socials dirigides a la convivència.
-Educació superior
-Educació física
-Educació emocional
-Higher education
-Educación física
-Emotional education
cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Other
Article - Published version
Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)
         

Show full item record

Related documents

 

Coordination

 

Supporters