Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/164499
dc.contributor.author | Lleixà Arribas, Teresa |
---|---|
dc.contributor.author | Pérez Escoda, Núria |
dc.contributor.author | Buscà Donet, Francesc |
dc.date | 2020-06-05T19:49:52Z |
dc.date | 2020-06-05T19:49:52Z |
dc.date | 2018 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/2445/164499 |
dc.identifier | 308920 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/164499 |
dc.description | Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.description | L’educació física, en les pròximes dècades, haurà de prioritzar la pràctica de l’activitat motriu al llarg de tota la vida, valorant el seu paper en la salut i en la convivència ciutadana. Partint d’aquest repte, el present article estableix tres perspectives que han d’orientar la investigació relativa a la formació del professorat d’educació física: a) una formació competencial que la connecti amb la realitat pràctica; b) el desenvolupament de competències socials i cíviques dirigides a la responsabilitat individual i social; c) una formació en educació emocional que permeti atendre necessitats personals i socials dirigides a la convivència. |
dc.format | 5 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.publisher | Institut de Recerca en Educació (IRE.UB) |
dc.relation | Capítol 10 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 61-65. |
dc.relation | http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.rights | cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018 |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació superior |
dc.subject | Educació física |
dc.subject | Educació emocional |
dc.subject | Higher education |
dc.subject | Educación física |
dc.subject | Emotional education |
dc.title | Cohesió social i emocions en la formació del professorat d’educació física |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |