Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO

Autor/a

Artigot Altisent, Ares

Otros/as autores/as

Universitat de Lleida

Facultat de Lletres

Bergés Saura, Laura

Fecha de publicación

2013-11-28T14:31:33Z

2013-11-28T14:31:33Z

2013-06-14



Resumen

Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel.

Tipo de documento

bachelorThesis

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Identitat corporativa; Identitat mercantil; Comunicació; Productes eròtics; Imatge corporativa

Derechos

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)