Estudi del comportament dels restaurants de Lleida a Facebook. A la recerca de la publicació ideal

Autor/a

Tobeña Alòs, Ricard

Altres autors/es

Martín Fuentes, Eva

Universitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia

Data de publicació

2015-12-07T12:43:21Z

2015-12-07T12:43:21Z

2015-06



Resum

Aquest estudi analitza el comportament d'alguns restaurants de la ciutat de Lleida a Facebook, gràcies a la importància que ha adquirit aquesta xarxa social a la societat. Mitjançant una recollida manual de les publicacions dels restaurants seleccionats, s'ha monitoritzat tota la seva activitat. La posterior anàlisi indica quines són les tendències que apliquen aquests restaurants. Dimarts és el dia de la setmana que més publiquen, el 53% del total de publicacions es realitzen en la franja matinal o que gairebé la meitat de les publicacions estan relacionades amb l'auto publicitat del restaurant. Una segona fase d'anàlisi, creua els resultats de la primera fase de l'anàlisi amb el nombre de “likes” que han obtingut. Gràcies a això es poden establir els paràmetres per maximitzar els resultats de les publicacions.

Tipus de document

bachelorThesis

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Restauració; Facebook; Xarxes socials; Contingut; Restaurants; Xarxes socials; Màrqueting per Internet

Drets

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)