Créixer en família: guia 16-18 anys per a les dinamitzadores i els dinamitzadors

Autor/a

Alsinet, Carles

Altres autors/es

Benhammou, Fathia

Fundació Jaume Bofill

Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família

Data de publicació

2016-08-01T07:46:57Z

2016-08-01T07:46:57Z

2015



Resum

La Càtedra d'Innovació Social, col·labora en una publicació sobre adolescència tardana del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya. En aquesta etapa de l'adolescència, la persona està en fase de consolidar, i, per tant, d'afrontar un nombre de canvis, transformacions, que siguin com siguin no la deixen indiferent, ja que, sobretot, la influencien i actuen vers la construcció de la seva identitat.


La principal finalitat de la Guia és aportar recursos a les persones dinamitzadores del programa perquè acompanyin els pares i les mares en la tasca d’educar en positiu els seus fills i filles amb l’objectiu que aquests esdevinguin persones sanes, equilibrades, felices, autònomes, competents, solidàries, responsables i amb criteri propi.

Tipus de document

book
publishedVersion

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Responsabilitat educativa; Educació familiar; Família -- Aspectes psicològics; Adolescents -- Psicologia

Publicat per

Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família

Documents relacionats

Reproducció del document publicat a http://benestar.gencat.cat/ca/detalls/Article/creixer_16-18_art

Reproducció del document publicat a http://www.innovaciosocial.udl.cat/datos/docs_publicacions/b6affff7404d61729e4942646d11bdea.pdf

Créixer en família, 5

Drets

cc-by-nc, (c) de l'edició: Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2015

cc-by-nc, (c) dels textos: Fundació Jaume Bofill; Fathia Benhammou, direcció; Mireia Mas, coordinació i Guia d’aplicació; Carles Alsinet, Guia 16-18 anys; Rosa Ros, assessorament pedagògic; Daniel Saéz, assessorament pedagògic, 2015

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)