La Càtedra d'Innovació Social, col·labora en una publicació sobre adolescència tardana del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya. En aquesta etapa de l'adolescència, la persona està en fase de consolidar, i, per tant, d'afrontar un nombre de canvis, transformacions, que siguin com siguin no la deixen indiferent, ja que, sobretot, la influencien i actuen vers la construcció de la seva identitat.
La principal finalitat de la Guia és aportar recursos a les persones dinamitzadores del programa perquè acompanyin els pares i les mares en la tasca d’educar en positiu els seus fills i filles amb l’objectiu que aquests esdevinguin persones sanes, equilibrades, felices, autònomes, competents, solidàries, responsables i amb criteri propi.
Catalan
Responsabilitat educativa; Educació familiar; Família -- Aspectes psicològics; Adolescents -- Psicologia
Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família
Reproducció del document publicat a http://benestar.gencat.cat/ca/detalls/Article/creixer_16-18_art
Reproducció del document publicat a http://www.innovaciosocial.udl.cat/datos/docs_publicacions/b6affff7404d61729e4942646d11bdea.pdf
Créixer en família, 5
cc-by-nc, (c) de l'edició: Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2015
cc-by-nc, (c) dels textos: Fundació Jaume Bofill; Fathia Benhammou, direcció; Mireia Mas, coordinació i Guia d’aplicació; Carles Alsinet, Guia 16-18 anys; Rosa Ros, assessorament pedagògic; Daniel Saéz, assessorament pedagògic, 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
Documents de recerca [17848]