Els autors volen analitzar si l'avaluació tipus ACOE (avaluació clínica objectiva i estructurada) és útil per avaluar competències clíniques durant la formació dels estudiants de medicina. Es realitza un estudi comparatiu entre dos grups d'estudiants que han realitzat una ACOE per avaluar les competències clíniques de la seva assignatura de pràctiques clíniques, valorant si hi ha diferències en el resultat de les notes finals i/o en les competències avaluades.
The authors study the utility that has a type of assessment called OSCE (objective structured clinical evaluation) in assessment of clinical skills in medicine students. Which is why we carried out a comparative study between two groups of students who have done the OSCE to assess their skills clinics for the subject of clinical practice by what have been considered partial and final note to assess outcomes.
Catalan
Avaluació en educació mèdica; Avaluació clínica objectiva i estructurada; ACOE; Avaluació en competències clíniques
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Reproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/699
Revista del CIDUI, 2014, núm. 2, p. 1-16
cc-by (c) Mª Carmen Mias et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Documents de recerca [17848]