Avaluació clínica objectiva i estructurada (ACOE) com a eina d'avaluació de competències en assignatures de pràctiques clíniques: estudi comparatiu. Avaluació de competències en pràctiques clíniques

Autor/a

Mias Carballal, Mª Carmen

Villalobos Mori, Rafael

Olsina Kissler, Jorge Juan

Escartín Arias, Alfredo

Viñas Sala, Jorge

Soler González, Jorge

Fecha de publicación

2014

Resumen

Els autors volen analitzar si l'avaluació tipus ACOE (avaluació clínica objectiva i estructurada) és útil per avaluar competències clíniques durant la formació dels estudiants de medicina. Es realitza un estudi comparatiu entre dos grups d'estudiants que han realitzat una ACOE per avaluar les competències clíniques de la seva assignatura de pràctiques clíniques, valorant si hi ha diferències en el resultat de les notes finals i/o en les competències avaluades.


The authors study the utility that has a type of assessment called OSCE (objective structured clinical evaluation) in assessment of clinical skills in medicine students. Which is why we carried out a comparative study between two groups of students who have done the OSCE to assess their skills clinics for the subject of clinical practice by what have been considered partial and final note to assess outcomes.

Tipo de documento

Artículo
Versión publicada

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Avaluació en educació mèdica; Avaluació clínica objectiva i estructurada; ACOE; Avaluació en competències clíniques

Publicado por

CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Documentos relacionados

Reproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/699

Revista del CIDUI, 2014, núm. 2, p. 1-16

Derechos

cc-by (c) Mª Carmen Mias et al., 2014

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)