Didàctica de la indagació escolar a partir del vídeo en la formació inicial de mestres

Autor/a

De Miguel Cabezudo, Juan

Aguilar Camaño, David

Ibáñez, Manuel

Coiduras Rodríguez, Jordi L.

Fecha de publicación

2019-04-10T11:48:26Z

2019-04-10T11:48:26Z

2016



Resumen

L'experiència d'innovació formativa exposada pretén presentar i avaluar una metodologia d'ensenyament i aprenentatge per a mestres de primària en formació inicial per facilitar la comprensió i execució en la pràctica real del model indagador en la didàctica de les ciències experimentals. Per poder facilitar aquesta comprensió pràctica de les diferents habilitats científiques presents al procés indagador s'ha utilitzat el vídeo com a eina que apropi el context escolar a les aules universitàries.


The described innovative and training experience aims to introduce and assess a new teaching and learning methodology, for preservice elementary teachers, whose goal is to facilitate the understanding and execution of the inquire based model of science didactics in the real practice. Video recording has been used as a strategy that, apart from connecting the school context to the university classrooms, helps to improve the practical understanding of the different scientific skills.

Tipo de documento

Artículo
Versión publicada

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Formació inicial; Educació primària; Anàlisis de vídeo

Publicado por

CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Documentos relacionados

Reproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/1063/1030

Revista del CIDUI, 2016, núm. 3, p. 1-10

Derechos

cc-by (c) Coiduras, et al., 2016

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)