Análisis bibliográfico de las competencias del Account Planner en la agencia de publicidad

Autor/a

Jordán Ávila, Santiago

Menendez Signorini, Jesica Ana

Frigola i Reig, Joan

Marca Francés, Guillem

Altres autors/es

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Comunicació

Data de publicació

2016



Tipus de document

Article
info:eu-repo/publishedVersion

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Creativitat en la publicitat; Planificació estratègica; Màrqueting -- Administració; Mercat -- Investigació; Investigació motivacional (Màrqueting); Màrqueting -- Planificació; Agències de publicitat; Consumidors -- Actituds

Publicat per

Universidad Nacional de Lomas de Zamora

Nota

  
Visualitza/Obre

artconlli_a2016_frigola_joan_analisis.pdf

494.6Kb

Drets

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Articles [717]