Análisis bibliográfico de las competencias del Account Planner en la agencia de publicidad

Autor/a

Jordán Ávila, Santiago

Menendez Signorini, Jesica Ana

Frigola i Reig, Joan

Marca Francés, Guillem

Otros/as autores/as

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Comunicació

Fecha de publicación

2016



Tipo de documento

Artículo
info:eu-repo/publishedVersion

Lengua

Castellano

Materias y palabras clave

Creativitat en la publicitat; Planificació estratègica; Màrqueting -- Administració; Mercat -- Investigació; Investigació motivacional (Màrqueting); Màrqueting -- Planificació; Agències de publicitat; Consumidors -- Actituds

Publicado por

Universidad Nacional de Lomas de Zamora

Nota

  
Ver/Abrir

artconlli_a2016_frigola_joan_analisis.pdf

494.6Kb

Derechos

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Articles [717]