Mètode Llisterri : Cada alumne és un món i cada món té el seu propi context

Author

Llisterri Homs, Joan

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya

Casadevall Sala, Anna

Publication date

2013-09-23T11:37:13Z

2013-09-23T11:37:13Z

2013-01-05



Abstract

L'objecte d'aquest projecte es troba en l'aplicació d'un mètode que, atenent a les característiques individuals dels alumnes de la forma el més acurada possible i des d'una perspectiva constructivista, permeti establir uns horaris d'estudi personalitzats que mostrin a l'estudiant el temps que ha de dedicar a cada assignatura, el seu ordre i la seva durada per sessió.


El objeto de este proyecto se encuentra en la aplicación de un método que, atendiendo a las características individuales de los alumnos de la forma más precisa posible y desde una perspectiva constructivista, permita establecer unos horarios de estudio personalizados que muestren al estudiante el tiempo que debe dedicar a cada asignatura, su orden y su duración por sesión.


Practicum for the Psychology program.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

educació inclusiva; constructivisme (pedagogia); constructivismo (pedagogía); educación inclusiva; constructivism (philosophy of education); inclusion (education); Educational psychology -- TFC; Psicologia pedagògica -- TFC; Psicología pedagógica -- TFC

Publisher

Universitat Oberta de Catalunya

This item appears in the following Collection(s)