Mètode Llisterri : Cada alumne és un món i cada món té el seu propi context

Autor/a

Llisterri Homs, Joan

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Casadevall Sala, Anna

Data de publicació

2013-09-23T11:37:13Z

2013-09-23T11:37:13Z

2013-01-05



Resum

L'objecte d'aquest projecte es troba en l'aplicació d'un mètode que, atenent a les característiques individuals dels alumnes de la forma el més acurada possible i des d'una perspectiva constructivista, permeti establir uns horaris d'estudi personalitzats que mostrin a l'estudiant el temps que ha de dedicar a cada assignatura, el seu ordre i la seva durada per sessió.


El objeto de este proyecto se encuentra en la aplicación de un método que, atendiendo a las características individuales de los alumnos de la forma más precisa posible y desde una perspectiva constructivista, permita establecer unos horarios de estudio personalizados que muestren al estudiante el tiempo que debe dedicar a cada asignatura, su orden y su duración por sesión.


Practicum for the Psychology program.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

educació inclusiva; constructivisme (pedagogia); constructivismo (pedagogía); educación inclusiva; constructivism (philosophy of education); inclusion (education); Educational psychology -- TFC; Psicologia pedagògica -- TFC; Psicología pedagógica -- TFC

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)