Moda en la red : Análisis del sector en el ámbito del marketing online

dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Badell Serra, Pepa
dc.contributor.author
Díaz García, Sonia
dc.date
2015-01-26T17:14:29Z
dc.date
2015-01-26T17:14:29Z
dc.date
2015-01-12
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/40243
dc.description.abstract
El éxito del comercio electrónico, el manejo de nuevas plataformas para llevar a cabo campañas de marketing online, la aparición de influenciadores como los blogs y las redes sociales o los nuevos formatos de publicidad de moda en la red son algunos de los puntos que se analizarán en esta disertación.
dc.description.abstract
L'èxit del comerç electrònic, el maneig de noves plataformes per dur a terme campanyes de màrqueting en línia, l'aparició d'influenciadors com els blogs i les xarxes socials o els nous formats de publicitat de moda a la xarxa són alguns dels punts que s'analitzaran en aquesta dissertació.
dc.description.abstract
Bachelor thesis for the Communication program.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
moda
dc.subject
publicitat
dc.subject
màrqueting per Internet
dc.subject
xarxes socials
dc.subject
moda
dc.subject
publicidad
dc.subject
marketing en Internet
dc.subject
redes sociales
dc.subject
fashion
dc.subject
advertising
dc.subject
online marketing
dc.subject
social networks
dc.subject
Internet marketing -- TFG
dc.subject
Màrqueting per Internet -- TFG
dc.subject
Marketing en internet -- TFG
dc.title
Moda en la red : Análisis del sector en el ámbito del marketing online
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)