Intervenció psicopedagògica amb alumnes amb necessitats especials : Disseny d'estratègies i suports per afavorir els aprenentatges

Autor/a

Rodríguez Pérez, Clàudia

Otros/as autores/as

Universitat Oberta de Catalunya

Cuevas Labrador, Maria Del Carmen

Fecha de publicación

2016-02-10T07:21:18Z

2016-02-10T07:21:18Z

2016-01-08



Resumen

Aquesta memòria exposa en referència als referents teòrics les diferents fases d'intervenció psicopedagògica a partir de l'especificitat de casos d'alumnes que presenten dificultats en els processos d'aprenentatge i que com a resultat no assoleixen les competències i els objectius curriculars de l'etapa.


Esta memoria expone en referencia a los referentes teóricos las diferentes fases de intervención psicopedagógica a partir de la especificidad de casos de alumnos que presentan dificultades en los procesos de aprendizaje y que como resultado no alcanzan las competencias y los objetivos curriculares de la etapa.


Bachelor thesis for the Psychology and Education Sciences program on Educational Psychology.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

intervenció psicopedagògica; educació inclusiva; intervención psicopedagógica; inclusión (educación); psychoeducational intervention; inclusion (education); Inclusive education -- Practicum; Educació inclusiva -- Pràcticum; Educación inclusiva -- Prácticum

Publicado por

Universitat Oberta de Catalunya

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)