Los valores y su transmisión a través de los cuentos en educación infantil

Autor/a

Puig Oliván, Maria-Xènia,

Otros/as autores/as

Turu Tarré, Maria,

Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació

Fecha de publicación

2017-12



Resumen

Aquest treball pretén ser una ajuda per tot aquell mestre disposat a educar en valors. Es definirà el terme valor, un concepte cada cop més comú en la nostra societat actuat i es compararà amb el de virtut per a poder establir la relació entre ambdós conceptes. S’argumentarà la importància de la educació en valors i es definiran els agents de la transmissió d’aquests, les teories pròpies de l’educació en valors; algunes estratègies i tècniques; les dificultats existents per educar en valors; i la importància de la formació del professorat. A Infantil, utilitzem als contes com estratègia per educar en valors, per això, es pretén oferir una guia teòrica i pràctica per ajudar a la seva transmissió. Es conclou amb un relat d’elaboració pròpia.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

372 - Enseñanza preescolar y elemental

Palabras clave

Educació en valors; Contes infantils

Páginas

70 p.

Documentos

TFG-PUIG_OLIVAN-2017.pdf

1.111Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)