Influencers gastronòmics: Una aproximació a les seves particularitats i a com bloguers i instagramers poden arribar a ser referències dins la comunicació gastronòmica

Author

Company Girbau, Cristina

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya

Oliver Pérez, Marisa

Creus, Amalia Susana

Publication date

2017-07-05T11:24:48Z

2017-07-05T11:24:48Z

2017-06



Abstract

L'objectiu d'aquest estudi és oferir una aproximació a les particularitats d'alguns bloguers i instagramers que van iniciar la seva activitat a la xarxa per afició, actualment considerats influencers gastronòmics, així com detectar els factors que poden arribar a determinar el seu èxit dins l'àmbit de la comunicació gastronòmica.


Our purpose is to analyze in an approximately way the characteristics of these profiles living on the network, and identifying the factors that can determine their success, the same ones that are leading them to be considered gastronomic communication referents nowadays.


El objetivo de este estudio es ofrecer una aproximación a las particularidades de algunos bloguers y instagramers que iniciaron su actividad en la red por afición, actualmente considerados influencers gastronómicos, así como detectar los factores que pueden llegar a determinar su éxito dentro del ámbito de la comunicación gastronómica.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

gastronomia; influenciadors; xarxes socials; Instagram; gastronomy; influencers; social networks; Instagram; gastronomía; influenciadores; redes sociales; Instagram; Social networks -- TFG; Xarxes socials -- TFG; Redes sociales -- TFG

Publisher

Universitat Oberta de Catalunya

This item appears in the following Collection(s)