Influencers gastronòmics: Una aproximació a les seves particularitats i a com bloguers i instagramers poden arribar a ser referències dins la comunicació gastronòmica

Autor/a

Company Girbau, Cristina

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Oliver Pérez, Marisa

Creus, Amalia Susana

Data de publicació

2017-07-05T11:24:48Z

2017-07-05T11:24:48Z

2017-06



Resum

L'objectiu d'aquest estudi és oferir una aproximació a les particularitats d'alguns bloguers i instagramers que van iniciar la seva activitat a la xarxa per afició, actualment considerats influencers gastronòmics, així com detectar els factors que poden arribar a determinar el seu èxit dins l'àmbit de la comunicació gastronòmica.


Our purpose is to analyze in an approximately way the characteristics of these profiles living on the network, and identifying the factors that can determine their success, the same ones that are leading them to be considered gastronomic communication referents nowadays.


El objetivo de este estudio es ofrecer una aproximación a las particularidades de algunos bloguers y instagramers que iniciaron su actividad en la red por afición, actualmente considerados influencers gastronómicos, así como detectar los factores que pueden llegar a determinar su éxito dentro del ámbito de la comunicación gastronómica.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

gastronomia; influenciadors; xarxes socials; Instagram; gastronomy; influencers; social networks; Instagram; gastronomía; influenciadores; redes sociales; Instagram; Social networks -- TFG; Xarxes socials -- TFG; Redes sociales -- TFG

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)