dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Oliver Pérez, Marisa
dc.contributor
Creus, Amalia Susana
dc.contributor.author
Company Girbau, Cristina
dc.date
2017-07-05T11:24:48Z
dc.date
2017-07-05T11:24:48Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/65826
dc.description.abstract
L'objectiu d'aquest estudi és oferir una aproximació a les particularitats d'alguns bloguers i instagramers que van iniciar la seva activitat a la xarxa per afició, actualment considerats influencers gastronòmics, així com detectar els factors que poden arribar a determinar el seu èxit dins l'àmbit de la comunicació gastronòmica.
dc.description.abstract
Our purpose is to analyze in an approximately way the characteristics of these profiles living on the network, and identifying the factors that can determine their success, the same ones that are leading them to be considered gastronomic communication referents nowadays.
dc.description.abstract
El objetivo de este estudio es ofrecer una aproximación a las particularidades de algunos bloguers y instagramers que iniciaron su actividad en la red por afición, actualmente considerados influencers gastronómicos, así como detectar los factores que pueden llegar a determinar su éxito dentro del ámbito de la comunicación gastronómica.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
influenciadors
dc.subject
xarxes socials
dc.subject
social networks
dc.subject
influenciadores
dc.subject
redes sociales
dc.subject
Social networks -- TFG
dc.subject
Xarxes socials -- TFG
dc.subject
Redes sociales -- TFG
dc.title
Influencers gastronòmics: Una aproximació a les seves particularitats i a com bloguers i instagramers poden arribar a ser referències dins la comunicació gastronòmica
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis