¿Cómo percibe el alumnado de Historia la desigualdad entre sexos? Bases de un proyecto de investigación

dc.contributor.author
Mateo Corredor, Daniel
dc.contributor.author
Pastor Quiles, María
dc.date.accessioned
2018-07-16T10:50:36Z
dc.date.available
2018-07-16T10:50:36Z
dc.date.created
2018
dc.date.issued
2018
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/330730
dc.format.extent
2 p.
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat d’Alacant
dc.relation.ispartof
REDES-INNOVAESTIC 2018. Libro de actas
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Igualtat entre els sexes -- Ensenyament
dc.subject.other
Gènere i educació
dc.title
¿Cómo percibe el alumnado de Historia la desigualdad entre sexos? Bases de un proyecto de investigación
dc.type
info:eu-repo/semantics/bookPart
dc.subject.udc
90
dc.embargo.terms
cap
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

2018-Mateo-Corredor-Como-percibe-alumnado-Historia-desigualdad-entre-sexos.pdf

3.423Mb PDF