dc.contributor |
Escola Superior de Música de Catalunya |
dc.contributor |
Pastor, Fèlix |
dc.contributor.author |
Miguel Guerrero, Daniel |
dc.date.accessioned |
2019-06-14T15:21:56Z |
dc.date.available |
2019-06-14T15:21:56Z |
dc.date.created |
2016-06 |
dc.date.issued |
2016-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/357346 |
dc.format.extent |
64 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Concerts (Execució musical) |
dc.subject.other |
Música per ordinador |
dc.subject.other |
Enregistraments sonors--Producció i edició |
dc.title |
With live electronics? : Elaboració d'un projecte sobre la música electroacústica |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
78 - Música |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Aquest treball relata l’experiència d’abordar un projecte innovador sobre la música electroacústica que consta de dos elements: el disseny d’un recital i l’encàrrec d’una obra, d’aquest estil, a partir de les conclusions del mencionat concert. S’explica tot el procés a partir dels estadis de creació d’un projecte: disseny, preproducció, producció i postproducció. |
dc.description.abstract |
Este trabajo relata la experiencia de abordar un proyecto innovador sobre la música electroacústica que consta de dos elementos: el diseño de un recital y el encargo de una obra, de este estilo, a partir de las conclusiones del mencionado concierto. Se explica todo el proceso a partir de los estadios de creación de un proyecto: diseño, preproducción, producción y postproducción. |
dc.description.abstract |
This work recounts the process of approaching an innovative project on live electronic Music. It has two main points: designing and producing a concert and the commission of a live electronics piece. This commission is based on the concert
outcome. It’s all explained as a project timeline: design, pre-production, production and post-production. |