El trabajo en equipo de los profesores y profesoras : factor de calidad, necesidad y problema. El papel de los directivos escolares

Author

Antúnez, Serafí

Publication date

1999

Abstract

El problema de la calidad en educación se enfoca desde la perspectiva del trabajo colaborativo entre equipos docentes. El trabajo en equipo de los profesores es un campo escasamente analizado, y en este artículo se examinan los factores que en cierta manera lo dificultan, a la vez que se proponen estrategias para su mayor y mejor implementación, en aras a una educación de calidad.


El problema de la qualitat en educació s'enfoca des de la perspectiva del treball col·laboratiu entre equips docents. El treball en equip dels professors és un camp escassament analitzat, i aquest article examina els factors que, en certa manera, el dificulten, alhora que proposa estratègies per incrementar-ne l'ús i per a la seva millor implementació, amb l'objectiu d'assolir una educació de qualitat.


The quality in education is focused from a collaborative work perspective. The teachers teamwork is a field that has not been much sudied. The article analizes the factors that dificult this kind of work. It also suggests strategies to increase and to improve it, in order to reach a higher level of quality in education.

Document Type

Article

Language

Spanish

Publisher

 

Related items

Educar ; N. 24 (1999), p. 89-110

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/

This item appears in the following Collection(s)